Újság >> Szerepjáték

(ellenőrizte: Foltimoki)

Sundown hangjai~Élet északon
Megosztás: f

Sundown hangjai~Élet északon

Nos hát...Ha már ezt olvasod, akkor örülök, hisz ez azt jelenti, hogy legalább bekukkantottál

Mint ahogy azt megszoktuk, most írhatnám azt, hogy élt egy falka, de volt egy másik is, akik gonoszak voltak és megakarják támadni a jókat. Ez egy átlagos, klasszikus szerep lenne, amit már mindenki ezerszer megcsinált, na de én most valami mást akarok, mert ez gondolom, már mindenkinek az agyára megy és halálra untatja, legalábbis én így vagyok vele, hogy változtatni kéne.
A történet lényege az lenne, hogy van 4 falka és az ő történetüket írnánk meg közösen. Ezek a falkák a messzi északon élnek egy hegyvidékes területen, ahol a hegyeket völgyek, kisebb tajgák, tavak, rétek és efféle természeti csodák tagolják, nem mellesleg a hegyek mögött nyúlik el egy hatalmas tenger is. Az időjárás változékony, a tenger közelsége miatt sok a csapadék. A tél hideg és zord, még a nyár viszonylag meleg és csapadékos, sok a vihar.
Az Icehawker a hegység északi részén él, közel a tengerparthoz. Sok területtel rendelkeznek, sikeres és nagy, 35-40 tagú falka. Az alfák tapasztaltak, a falka összetartó, kölyök mindig sok születik, enni is van mindig mit, a tagok pedig segítik és támogatják egymást, kevés a belső vita. Nyílt falka, az idegeneket szívesen fogadják.
A Fireclaw a hegység déli részén él, közel a hegyeket határoló hatalmas Háromkarom-pusztasághoz. Kis területük van, de nem is kell nekik egyelőre több, mivel kevesebben, 15-17-en vannak. Nemrég alapult csapat, egy régen Icehawker harcos az alfa. Friss, de feltörekvő klán, a tagok fiatalok és élettel telik. Mivel még csak nemrég jöttek össze, sok a konfliktus és a belső harc, össze kell még szokniuk. Vadászatban közepesen sikeresek, a többi falkával szemben kissé agresszívak és ellenségesek, mivel az alfának nincsenek jó emlékei régi falkájáról. Ezzel ellentétben viszont a vándorokkal és a többi idegennel szemben nyíltak és befogadóak.
A Snowpaw a vidék nyugati részén él elzárva  a többiektől a hegység leghidegebb és zordabb részén, kemény és szívós falka. A területük nagy magukhoz képest is, inkább a déli részét használják. Közepes falka, 20-24 tag van általában, nagyrészt idősebbek. Sok a kölyök itt is, de viszont nagy a halandóság is, mivel sokan nem bírnak hozzászokni az itteni kemény élethez. A falka összetartó és családcentrikus, minden tagot megvédenek akár az életük árán is, hisz csak egymásra számíthatnak. A vadászat sikeressége változó, van amikor hetekig koplalnak, de van, amikor napi szinten is fognak nagyobb állatokat. Zártak, az idegenekkel szemben bizalmatlanok.
A negyedik falka még csak alakulóban van, így nem venném be a három kész klán közé. Sokat nem tudni róluk, egyelőre saját területük sincs, a keleti részen lézengenek egy nagy tajgához közel. A létszámuk 5-8 között van, a vezetőjük egy ifjú kan. A tagok nagyrésze más falkákból jött, de vannak kóborok is, akik most megpróbálják a falkabeli életet. A többi falka változó nézőponttal nézi az új csapat alakulását, egyelőre viszont nem szólnak bele a dolgaikba, csak megfigyelik őket. Az új csapat neve a legtöbb tájékozódás szerint Skylight.
Nahát ez lenne az alaptörténet, remélem ezzel alkottam valami újat és nem csak azt értem el, hogy gyorsan nyomjatok egy back-et. Ha valaki esetleg nem érti, hogy most majd mit kéne csinálni ezzel a 4 klánnal, az lenne a cél, hogy megírjuk az ezutáni történetüket és hiogy kiépítsük az egymás közti kapcsolatukat. Lehet, hogy ez elsőre nem olyan izgalmas, mint egy háború, de szt gondos munkával és igénnyel  itt is ugyanúgy kilehet építeni egy jó hangulatú, érdekes kis sztorit. Én amúgy se akciófilmet akarok gyártani, hanem egy olyan történetet, ami elmeséli 4 falka tagjainak a sorsát és nem csak a falkák egymás iránti gyűlöletét.
A falkáknál próbáltam olyanokat létrehozni, amik különböznek egymástól és mind más a történetük illetve összetételük és egyik falka se nevezhető se rossznak, se jónak. A többi információt lejjebb találod és nézd el, ha nagyon szigorú vagyok, de én mindig is amondó voltam, hogy inkább kevés, de minőségi játékos és karakter.
Szabályzat:
-Az összes CN szabály. Remélem, az ilyeneket, hogy csak fokozott mértékbe káromkodj, ne írj 18+ témákat és ne szítsd a hangulatot feleslegesen, tehát ne veszekedj és sértegess másokat, nem kell magyaráznom.
-Először is csak az jöjjön játszani és igényelni, aki tényleg felfog járni és aktív lesz! Olyan vándormadarak ne legyenek, akik jelentkeznek, igényelnek, aztán soha többet nem látjuk őket._Ha tudod, hogy nincs időd és aligha tudsz majd feljárni, akkor inkább ne jelentkezz, ezzel is előre sokat segítesz! Ha mégis lesz ilyen, azt egy bizonyos idő elteltével ignoráljuk a karaktereivel együtt a játékból.
-Ne döntsd el előre, hogy mi lesz, hagyj a többieknek is beleszólást, bízd a véletlenre a jövőt!
-Ne irányítsd más karakterét, elégedj meg a sajátjaiddal! Különben se esne jól neked se, ha a másik már előre leírná, hogy mit fog tenni, illetve szólni a te farkasod. A harcot is feltételes módba írd, nem tudni, hogy mi elől fog kitérni és mit fog reagálni az ellenfél.
-Ölni csak engedéllyel lehet és ha a másik beleegyezett! Ha saját magad vetsz véget a karid életének, az se úgy legyen, hogy megigényled, írsz vele két reagot, aztán gyorsan elteszed láb alól, hogy újat hozhass. Ha karaktert hozunk, azt normálisan játsszuk ki!
-Egyszerre csak 10 farkasod lehet! Ezzel szeretném azt megelőzni, hogy minden marhaságot leírj, ami csak az eszedbe jut, másrészt meg hogy valakinek legyen 30 karija, még a másiknak alig 5, mivel ez elég egyenlőtlen felállás. Harmadrészt pedig ennyi farkassal úgyse fog soha senki játszani,, tehát csak feleslegesen foglalják a helyet főleg annak az esetébe, aki eleve kevesebbet játszik.
-Az utolsó szabály pedig, hogy ne fönökösködj, hogy megmondod a többieknek, mit hogy csináljanak, mit hogy kell és mi jó, mi nem, mert ebből is sok veszekedés szokott generálódni. Kedves, hogy az illető segíteni próbál nekem, de én is látom, ha valaki nem úgy csinál valamit, ahogy kellene.

Ha valaki megszegi a szabályokat direkt és többször, erőszakoskodik, állandóan problémázik felesleges dolgokon, azt kizárom a szerepből. Ha utána is itt marad és tovább folytatja, amit eddig, azt jelentem a moderátoroknak.

Rangok: (Minden falkába így van) I=Icehawker F=Firclaw S=Snowpaw L=Skylight Pl. I:2 azt jelenti, hogy az Icehawkerbe 2 alfa lehet.

Alfa: Vezeti a falkát és a tagokat, mindenki köteles neki engedelmeskedni, ő felel a tagok jólétéért.
I:2 F:1 S:2 l:1 Alfát csak az engedélyemmel lehet hozni, tehát bármi megbeszélés nélkül csak úgy ne küldd be az adatlapját! Csak akkor hozz alfát, ha rendesen kitudod dolgozni az adatlapját, tartalmas reagokat írsz és min. 2-3 naponta feltudsz jönni játszani! Az alfa jelenléte és hozzászólásai nagyon fontosak, nem elhanyagolható, én pedig sokszor láttam olyat márpedig, hogy hoztak alfát, aztán hetente feldobtak vele egy 2 soros reagot. Ha ilyen farkast hozol, írd bele a történetébe, hogy hogyan lett alfa és mióta az.
-Béta: Az alfa helyettese, vezeti a falkát, ha épp felettesei nem érnek rá, egyébként a falkát tartja számon és segít a vezéreknek.
I:3 F:1 S:2 L:1 Nem feltétlenül az alfák rokonja, lehet egy teljesen idegen is. Ugyanaz vonatkozik rájuk, mint az alfára, tehát csak akkor hozz, ha rendszeresen fenn tudsz lenni és írd bele a történetébe, hogy miért nevezték ki bétának!
Mogur: A falka lelkésze, felveszi a kapcsolatot a területük körül keringő vándorokkal és a földöntúli lények, pl. szellemek, Istenek is rajta keresztül üzennek a többi falkabelinek. A mogurokat már kölyökkorukban kiválasztják és egész életükbe hatalmas tisztelet övezi őket. Szabadmancsa van, odamegy, ahova akar, akár más falkák területére is, persze csak akkor, ha úgy érzi, ott akar beszélni vele a túlvilág. Általában gyógyító képességekkel is rendelkeznek és azt örök átok sújtja, aki megöli vagy megsebesíti őket, vagy csak szimplán tiszteletlen velük, ezért is a tagok soha nem kérdőjelezik meg a döntéseiket. Ezenkívül a sámánok rendeznek minden falkabeli ceremóniát, pl. ha alfává neveznek ki valakit. Ők közvetítik a falkának a földöntúliak kéréseit, mint pl. hogy áldozzanak egy nyulat valaki tiszteletére. Ezeket a kéréseket a falka megszokta tenni, mert úgy gondolják, ha kedveznek nekik, cserébe megvédik a falkát minden rossztól.
I:1 F:1 S:1 l:nincs(Mogurok lehetnek vándorok is)
Gyógyító: Gyógynövények segítségével gyógyítja beteg/sérült tagokat. Csak semmi Harry Potter!xD
I:2 F:1 S:1 l:1(Vándorok is lehetnek gyógyítók)
Őrző: Mikor a falka együtt van, az őrző vigyáz rájuk, hogy ne érje hirtelen támadás a csapatot és hogy senki ne kóboroljon el.
I:2 F:2 S:2 l:1 Ide kanokat várok!
Felderítő: Kémkedik a többi falka után és felderíti a terepet.
I:4 F:4 S:4 L:2
Harcos: Védi a falkát és tagjait, főleg az alfákat. Testőrként és sima őrként is funkcionálnak, ha a falka együtt van vagy vándorol, ők biztosítanak, hogy ne legyen semmi fennakadás.
I:5 F:5 S:5 L:1 Ide kanokat várok!
Vadász: Biztosítja az élelem ellátást, népszerű rang.
I:6 F:6 S:6 L:2
Őr: A határt járja, ha betolakodó érkezik, elzavarja.
I:6 F:6 S:6 L:nincs
Diplomata: Az alfák nevébe egyeztet a többi falkával, amolyan békefenttartó.
I:4 F:4 S:4 L:nincs Ide szukákat várnék!
Ellenörző: Ellenőrzik, hogy a falkába mindenki rendesen végzi-e a feladatát.
I:3 F:3 S:3 l:nincs
Idős: 7-8 évnél idősebb farkasok, akik már nem képesek ellátni a feladatuk, tanácsokat osztanak.
I:5 F:nincs S:5 L:nincs
Dada: Ideiglenes rang, mikor a kölykök születnek, akkor választja a falka közösen. A dadának innentől kezdve nem kell végeznie a feladatát, hanem segítenie kell a szülőknek és vigyázni a kicsikre 6 hetes koruktól. Mikor a kölykök elérik a 6 hónapos kort, akkor a dada visszatér eredeti feladatához.
I:2 F:nincs S:1 L:nincs Ide szukákat várok!
Tanonc: 6-12 hónapos kölykök, akiknek még nincs rangjuk. Kiképzésben részesülnek, minden tanoncnak van egy tanítója. A tagok 1 évesen kapnak rangot és hivatalosan is lezárul a képzésük.
I:6 F:6 S:6 L:nincs
Kölykök: 6 hónap alatti farkasok, a falka viseli gondjukat közösen.
I:8 F:8 S:8 L:nincs A kölykök nem számítanak bele a falkalétszámba!
Omega: A falka utolsó tagja, általános feladatokat végez és mindenkinek engedelmességgel tartozik. Ő a csapat boxzsákja és feszültséglevezetője, mindenből utoljára részesül, viszont az ételből, társaságból és a védelemből neki is jutnia kell.
I:3 F:3 S:3 L:1

Amit szeretnék kérni, hogy a rangokat tartsuk egálba, tehát ne az legyen, hogy van 6 vadász és 5 harcos, a többi rangból meg aligha van elvállaló. A falkákra is ugyanez vonatkozik, tehát itt se az legyen, hogy van 10 Skylight és 17 Fireclaw, Snowpawba meg az Icehawkerbe alig vannak 2-3-an, de ezeket majd én is figyelem és szólok, ha nagyon egyenlőtlen.

Vándorok: Nem hiába szenteltem ennek külön bekezdést, fontos róla beszélni. Tudom, hogy most utálni fogtok és kövezzetek meg nyugodtan, de max. 8 vándor lehet és csak az hozhat vándort, akinek min. 3 falkás farkasa van és akkor is csak egyet. Ha már 5 falkás farkasa van, akkor hozhat még egyet, de ennyi a max., 2-nél több vándora nem lehet valakinek. Gondolom, most sokan csalódtatok, de sajnos tapasztalatom, hogyha engedték, hogy sok vándor legyen, mindenki azt hozott és alig lett falkás farkas és én ezt akarom megelőzni, hisz a történet a 4 falkáról szól, nem a kóborokról.

Karakterlap:

Név: A magyar, kínai, orosz és az arab neveken kívül igazából bármi lehet, csak valami állatra illő legyen, tehát ne John meg Adidas és effélék. A másik kérésem, hogy az ilyen túlságosan is lebutított neveket, pl. Star, Black, Blacky, White, Wolf, Alpha, Ghost, Moon, Cloud, Light, Hunter, Silver stb. kerüljük.(A Dark és a Moona még elmegy)
Nem: Kan/szuka Kerüljük a fiú/lány, hím/nőstény megnevezéseket!
Kor: 0-13 év Lehetőleg 6 hetesnél fiatalabb és 13 évnél idősebb karaktert ne hozzunk!
Falka: A fenti 4-ből válassz, amelyik szimpatikus. Vándornál húzd ki!
Rang: A fentiek közül válassz a kritériumok alapján, bétán és alfán kívül bármelyiket szabadon hozhatod. A tagnál írd oda, hogy minek tanul, még a dadánál és idősnél, hogy mi volt az eredeti feladata! Vándornál húzd ki, kivéve ha gyógyító vagy mogur, mert azok kóborok is lehetnek!
Kinézet: Min. 3 mondat és ha képed is van róla, akkor is írj légyszíves kinézetet, mert egy képről nem mindig derül ki minden és különben se nagy fáradtság 3 rövid mondatot írni. Az egyik mondat szóljon arról, hogy milyen a karaktered testalkata illetve mérete, a második, hogy milyen a színe és a szőre(pl. dús, selymes), a harmadik pedig hogy milyen a szeme és van-e különleges ismertetőjegye.(pl. hegek,sebhelyek, tépett fül) Ezeken kívül még írhatsz másról is, de ezek jó lenne, ha benne lennének.
Személyiség: Min. 5 mondat, ellensúlyozd a jó és a rossz tulajdonságokat! Az ilyen alap felsorolás, hogy kedves, okos, szép, bátor, makacs, kerüljük, mert azért ennél többre is képesek vagyunk szt. Az utolsó egy-két mondatban értékelem, ha megfogalmazod, a karaktered mért az, ami, tehát pl. mér harcos illetve hogy mér szeret az lenni. Vándoroknál, időseknél, moguroknál, omegáknál, kölyköknél ez nem kell. A tagoknál pedig úgy írd, hogy miért szeretne majd az lenni, ami.
Előtörténet: Min. 6-7 mondat, nagyvonalakban írd le az eddigi életét lehetőleg a születésétől kezdve. Amit nem akarok látni, az a kölyök korában/születésénél meghaltak a szülei, ezért egyedül nőtt fel, illetve idegenek nevelték fel. Nem! Több okból sem: egyrészt számtalanszor láttam ilyet, hogy meghalt az egész családja, de aztán boldogan élt. Ez nem reális és nem is átérezhető. Azért ha valakinek meghal a családja, főleg kölyökkorában, az hatalmas traumát okoz és sokáig nem is bírja feldolgozni, nem tud egész ember lenni, legalábbis az első 1-2 évében nehezen lép túl rajta. Jó, persze, ezek farkasok, de ha már úgy játszuk el, mint egy embert, ez is behatással van rá. Másrészt ennél nagyobb múlt kell egy karakternek, több fantázia, mert egy ilyet leírni hanyagság és lustaság is. Harmadrészt pedig ha ennyi farkast elpusztult volna, már alig lenne a Földön. Ezzel nem azt mondom, hogy feltétlen éljenek mindenkinek a szülei most is, de ne az legyen, hogy egyből kinyírjuk őket. Ha te még is így döntesz, akkor meg figyelj, hogy a karaktereden ennek legyen nyoma, hacsak nem utálta a szüleit ennyirexD
Szülők: anya x apa Zárójelben azt is odaírhatod, hogy élnek-e még.
Testvérek: Felőlem bármennyi lehet.
Pár: Csak akkor írj, ha tényleg van és tényleg együtt vannak.
Kölykök: Bármennyi lehet.
Kép: Egy képet válassz, én a reál farkasoknak örülnék a legjobban, de felőlem hozhatsz animét vagy rajzoltat is. Csak egy kitűzésem van, hogy elképzelhető legyen, tehát ne egy hupilila, szárnyas, szarvas, pöttyös, szörny meg mit tudom én, milyen farkasok. Ha nem tudsz beilleszteni képet, akkor sincs gond

Karakterlap: (Csak másold be az egészet, ha igényelsz)

Név:
Nem:
Kor:
Falka:
Rang:
Kinézet:
Személyiség:
Előtörténet:
Szülők:
Testvérek:
Pár:
Kölykök:
Kép:

Nah és a végére is értünk, talán kicsit túlrészleteztem, de ez van, ha mindent túl jól akarok csinálni
A szabályoktól nem kell tartani, ha kicsit is odafigyelsz, egyik se fog gondot jelenteni, ha ez tart vissza.
Nyugodtan kérdezz, ha bármivel kapcsolatban kérdésed van, szívesen válaszolok
Ja és az építőkritikát örömmel fogadom, mert van mindig mit fejlődnöm, de az ilyen ,,milyen fasság az egész, milyen idióta vagy, hogy létrehoztad, ebből is látszik, hogy semmit nem értesz az egészhez, minek csináltál ilyen hosszút" stb., azokkal nem leszek előrébb. Ha csak ilyen véleményed van az egészről, azt inkább tartsd magadba és hagyd el a cikket, köszönöm!
Ha felkeltettem az érdeklődésed, akkor viszont szeretettel várlak a hozzászólásoknál!
       
       

( 1286 megtekintés )

Szólj hozzá:

CreativeRóa 2020. 11. 17. 21:33  
yey

Lupuz 2020. 11. 17. 21:31  
Oké, elfogadva.

CreativeRóa 2020. 11. 17. 21:21  

Nah xd

CreativeRóa 2020. 11. 17. 21:20  
A története nagyon gyenge :'D

Név~ Convallar (Gyöngyvrg, mint azt kielemeztem)
Nem~ kan (Mivel továbbra is kevés van)
Kor~ 1,7 év
Falka~ Snowpaw
Rang~ Őr
Kinézet~ A legszembetűnőbb tulajdonsága, hogy albínó. Szőre hófehér, szeme szürkésvörös, az orra és bőre pedig rózsaszínes. Egyszer egy vándor farkas rátámadt őrjárata során, így szerzett egy maradandó sebhelyet a bal hátsó lába fölött. Jól edzet, erős testalkata van.
Személyiség~ Nem különösebben távolságtartó, de mivel mindig éjszaka őrjáratozik, így nem igazán vannak szoros kapcsolatai. Albínósága miatt nem tesz jót neki az erős napfény, ezért nem igazán van más választása. De ez nem is gond. Megszokta, és szereti is az éjszakát. Egyéb munkájához jól jövő tulajdonsága, hogy könnyen beleolvad a hóba, és még az orra sem teszi őt túl feltűnővé, mivel más farkasokkal ellentétben az övé rózsaszín. Mivel egy egész napot, hajnaltól alkonyatig nem alszik végig, ezért nem teljesen egy szellem a falkában, akit csak úgy néha látnak. A kora, és a naplemente előtti órákban, amikor még a Nap fénye nem annyira erős, kiszokott jönni a barlangjából. Ennek ellenére is elszigetelt, így könnyen (talán túl könnyen) kezd el másokhoz kötődni, nyílik meg másoknak. Azokhoz a személyekhez azonban teljes mértékben hűséges, és bármit megtenne értük. Hajlamos beszélgetésekben érzékenytémákat erőltetni. Szintén elzártsági okokból nem igazán tudja kordában tartani az érzelmeit. Túl vidám, túl szomorú, túl mérges, nem igazán van átmenet. Ha túlsokáig kell tömegben lennie, az se tesz túl jót neki, mert elkezdi magát kívülállónak érezni. Úgyis mondhatnánk, hogy egy magányos farkas (*laugh track*) A humorérzéke alapból véve nem rossz, viszont szokása nem jó pillanatokban elsütni egy-egy poént. Túlságosan megszokta már a napirendjét, amitől nem szeret eltérni. Nem igazán híve a változásnak, konzervatív a drága. Mivel nem sok mindent kell észben tartania így, elégé feledékennyé vált, hajlamos elfelejteni dolgokat. Van egy furcsa hobbija, amely abból áll, hogy a lakhelyéül szolgáló barlangban hallgatja a csöpögővizet. Másoknak ez a hang monoton, és egy időután őrjítő lehet, de őt megnyugtatja.
Előtörténet~ Albínóként született, mivel ez ritkaság eléggé kilógott a falkából. Szerencsére ez nem azt jelenti, hogy kirekesztették. Ugyanúgy vigyáztak rá, és ugyanúgy a falka tagjaként kezelik. Azonban az erős napfényre érzékeny, főképp télen, amikor a hó visszaveri a sugarakat. Ezért mindig is éjszaki életet élt. Az őri feladatot is mindig éjszaka végzi, ami nem is gond, hiszen egy alvó falka a legtámadhatóbb. Mivel napi rendje fordítva van felosztva, mint más falkatásainak, így kevesebbet találkozik velük, nincsen annyira sok/szoros kapcsolata. Egyszer egy vándor farkas rátámadt őrjárata során, így szerzett egy maradandó sebhelyet a bal hátsó lába fölött. A farkast végül elűzte, és azóta szerencsére nem is találkozott vele.
Szülők~ A klánban éldegélnek.
Testvérek~ Ha valaki szeretne hozni van, ha nem akkor nincs.
Pár~ ---
Kölykök~ ---
Kép~ [IMG=https://hu.pinterest.com/pin/821484788274955249/]

Nah mégegyszer
hmmmmmMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Lupuz 2020. 11. 13. 14:34  
A rejtett utalások Péntek 13.-án xD

CreativeRóa 2020. 11. 13. 11:26  
1869

Lupuz 2020. 11. 08. 19:28  
Mindegy, nem muszáj annak lennie, anélkül is lehet béta.

Gerka 2020. 11. 08. 19:19  
Oh, tényleg, csak elfelejtettem.

Lupuz 2020. 11. 08. 19:16  
Én azt hittem, hogy a Snowpaw alfák kölyke lesz, de elfogadva.

Gerka 2020. 11. 08. 18:03  
Név: Aniu
Kor: 2 éves
Nem: kan
Falka: Snowpaw
Kinézet: Aniu testalkata izmos és nagytestű. Orra hosszú, fülei hegyesek. A lábai közepesen vastagok, de nagyon erősek. Szőre hosszú, selymes tapintású.
Tulajdonságok: Aniu egy nagyon kedves, és érzékeny kan. Mindenkire odafigyel maga körül, de azért magát sem hanyagolja el! Nagyon ritkán dühös, és a problémákat nem erővel oldja meg. Rögtönzi a terveket, de így is nagyon jók. Bátor, de nem annyira, hogy mindent megnézzen. Hallgat az megérzéseire, és az eszére is, bár ez néha kicsit nehéz. Egyfolytában nyugodt, csendes és mindenkivel megértő. De aki egyszer eljátsza a bizalmát, az megszűnik létezni számára. Bölcs, és tiszteletet parancsoló.
Története: Egy szép napos délután született hat testvérével együtt. Semmi gondjuk nem volt, mert a Snowpawban mindenki együtt működött. Gyönyörűen fejlődtek a kicsik, de Aniu volt a legszebb kölyök, és az egyedüli kan. Úgy ment az életük, mint egy átlagos farkascsaládnak. De az anya hamarosan kezdte unni a falkatagokat, és elment, magukra hagyva a kölyköket. Így ők ottmaradtak a Snowpawnál, de nem bánták. A szukák viszont elmentek egy másik falkába, így Ani ott maradt család nélkül. Nem volt rossz neki, mert a falka kedves volt, de hiányoztak neki a testvérei. Nemsokára azonban béta lett, és minden gondját elfelejtette. Az alfa elmondta, hogy azért választotta őt, mert van neki egy olyan oldala, amivel akár alfa is lehetne. Aniu nem értette, de egy idő után rájött, hogy az alfa arra gondolt, hogy jó a vezetői stílusa. Jól dolgozik csapatban, és a falka szereti. Így Aniu bétaként folytatta az életét, és nagyon élvezte. Hamarosan azonban szólt az alfának, hogy kis időre elmegy. Most abban az erdőben van, ahol a Skylight falka.
Szülők: Astra (anya, nem tudni a hollétét), Dermunt (apa, halott)
Testvérek: lehet hozni őket, de szukák.
Pár: Nincs
Kölykök: Nincs
Kép:
Nincs különleges ismertetőjegye!

ALVILÁGI KANDÚR
 
2020. 11. 08. 17:40  
A legalján van, de nincsen. :P

Lupuz 2020. 11. 08. 17:30  
Különleges ismertetőjegy? Amúgy elfogadva.

ALVILÁGI KANDÚR
 
2020. 11. 08. 16:58  
Név: Sergulath
Nem: Kan
Kor: 2 év
Falka: Vándor
Rang: Nincseeen
Kinézet: Hófehér árnyalatú, amiket erős fekete foltok követnek, ám lábai tiszta feketék, a nyakán halvány fekete csíkok húzodnak. A szőre hosszú és dús, ám szemei kékek, teste vékony, és a harchoz illetve a vadászathoz van igazodva. A futást jól bírja, és kitartó is.
Személyiség: Kedves és barátkozós típusú, szeret beszélgetni másokkal, de ha valami nem tetszik neki akkor könnyen haragba gerjed, szeret egyedül lenni, és legalább senki nem zavarja őt, vadászni szeret, és élvezi is, a felesleges harcot utálja, de ha sorra kerül ilyenre akkor sem futamodik meg. Mivel még új ezen a helyen, nem ismeri a falkákat, és hogy kik az ellenségesek, így ok nélkül nem is zavar senkit sem. Félelmei nincsenek, és a bátorság tartja benne az erőt, vidám a természete, és élettel teli.
Előtörténet: Ő kettő évvel ezelőtt született a Herd of death falkában ahol rengetegen voltak, apja alfa volt míg anyja alfa nőstény, egykén született, de még volt mindene, hiszen a sok kölykökkel eljátszott, meg a szüleitől alfa nevetést kapott, mivel őt szánták a leendő vezetőnek, egy éves korában már készen állt mindenre, és rengeteg barátot szerzett, őszinte és segítőkész volt akárkivel, boldog volt hogy ilyen családja lehet, és a szüleit szerette nagyon. Bétaként túl sok feladatot vállalt el, de mindet megoldotta egyedül, egy nap azonban minden megváltozott, amíg ő távol volt néhány harcossal hogy békét kössön más falkákkal, addig a baj megtörtént ugyanis mire visszatért a falka nagy része halottan feküdt össze-vissza, a harcosaival körbe nézett, és a szüleit kereste rémülten, végül őket a barlangban találta őket, ahol az apja már halott volt, míg anyja életben, de neki sem volt sok hátra, ugyanis a sebei halálosak voltak, az anyja elmondta hogy egy kan tette ezt, és kiválóan harcolt,  a színe világos szürke, és fehér foltok vannak benne, a szemei kékek tette hozzá, miközben a leírását adta neki a kanról, majd utoljára megnyalta az arcát, és távozott az élők sorából, Sergulath tele lett gyűlölettel, és elhatározta meg keresi a szülei, és a falka gyilkosát, majd saját mancsával öli meg őt, a falkát feloszlatta, ugyanis sok értelme nem volt ennek, hogy pár tagból álljon a falka, bár mind kiváló harcos volt, de nem vitt magával senkit sem, őket nem akarta megöletni, mellesleg ha tényleg kiváló harcos, akkor ő maga is kevés lesz ellene, meg csupán kinézet alapján senkit sem fog megölni, a nevét tudnia kell majd. Így elhagyta az erdőt, és neki látott egy hosszú útnak hogy célját elérje, a bánat még mindig ott van benne, és a gyülölet ami szinte sugárzik rajta nem tudja elfolytani, mindig gondol a szüleire és értük tesz mindent, jó élete lehett volna, ha ez nem történik meg vele. Kb 2-3 hétig sétált mikor is egy csodás helyre sodorta őt a sors, számára ismeretlen volt és kihívás is egyben, fogalma sincs hogy itt élnek-e más farkasok, vagy esetleg falkák, minden esetre feltérképezi a terepet, és be akarja járni az egész erdőt, és hegyet. Azóta nyugodott a lelke, de még mindig célja az hogy megölje a kant.
Szülők: Anyja (Hael) Halott Apja(Thamuz) szintén halott
Testvérek: Nincs
Pár: Nincs
Kölykök: Nincs
Egyéb: Nincsen

Kicsit rövid, de nézd el, direkt írtam így, legalább egy kis titokzatosság van benne. :P

Lupuz 2020. 11. 08. 13:57  
Oké, várom

ALVILÁGI KANDÚR
 
2020. 11. 08. 10:37  
Lupuz, ha minden igaz ma beküldöm a vándort, akit mondtam. :P

1. oldal Következő

 
  CicaNevelde  · Copyright © 2007-2020 · Minden jog fenntartva. · Használati feltételek & Jogi és adatvédelmi nyilatkozat