Újság >> Szerepjáték

(ellenőrizte: Pinghorizon)

Spirit Animals
Megosztás: f

Spirit Animals

Történet

Föld helyett, egy mágikus helyen élünk aminek a neve: Erdas. Hasonló, mint a föld, de mégis más. Csak a kontinensek hasonlítanak. Amaya=Amerika, Eura=Európa, Nilo=Afrika, Zhong=Ázsia. Karaktereink ezekről a földrészekről származnak. A Zöld Köpenyesek által történik a beavatás, egy ünnepnapon. Főleg uralkodók, nemesek gyerekei idéznek Szellemállatot, de minden minden megfelelő korú gyerek próbálkozik. Van akinek sikerül, van akinek nem. Akinek sikerül, az óriási kiváltságnak számít. Őket elviszik egy kis szigetre, ahol megtanulnak együttdolgozni a társaikkal. Egymással, és az állataikkal. Elvégre rájuk vár Erdas. A Zöld Köpenyesek védelmezik a bolygón az országokat, amik a kontinensek is egyben. A beavatás napján nagy a zűrzavar, a védelmező állatokat lecserélik az uralomra törő gonoszok. Ez a lakóknak elég nagy sokk, de próbálnak reménykedni a gyerekekben, akik megmenthetik országaikat. Na de mi történik ha a valaki pont a védelmezőkből, azaz a  "Nagy Négyes"-ből idéz meg valakit? Arra bizony nagy jövő vár. Na ez a mi szempontunkból tök lényegtelen. ugyanis a mi karaktereink teljesen más úton jutnak a szellemállataikhoz. Egy kisebb csapat  Zöld Köpenyes ugyanis egy külön napon rendez egy kis magánakciót. Ők is itatnak nektárt, de nem úgy idéztetnek a karakterekkel. Hagyják, hogy a kiválasztottakat a sors magától hozza össze a szellemállataikkal. Igaz, őket nem szellemállatoknak, hanem ikerállatoknak hívják. Ez még a beavatás előtti hónapban történik, főleg olyanokkal akik nem tudnának részt venni az eseményen. Zhong-ban háborúk kezdődnek, amik arra mennek ki, hogy a császárt letaszítsák az uralomról, és meghiúsítsák a beavatást. Minden országban próbálják elérni a céljukat, kivéve ott ahol már sikerült. Karaktereinket pont ebből a kavarodásból mentik ki. A gyerekeknek már régtől megvannak az állataik, de csak tizenegy éves kortól léphetnek be a Zöld Köpenyesek közé. Egyik éjjel aztán a szigetről álmodnak. Harcolnak, és veszítenek. Mikor felriadnak azt sem tudják hol vannak. Később azt hiszik visszaaludtak, de a valóság teljesen más. Valójában összepakolnak és elindulnak a rejtett teleportok felé. A Zöld Köpenyesek szellem- és ikerállataik követik őket egészen a találkozóhelyig. Az egy erdő egy apró szigeten, ahonnan mennek a saját helyükre. Itt az edzők már várnak rájuk. Ismertetik a szabályokat, és elmennek.
Jelenleg ott tartunk, hogy harmadik napunkat töltjük a szigeten, megtanultak a karakterek éntváltani (felvenni ikerállatuk énjét), és felfedezték a képességeiket. A Nemes Vadak segítik a gyors kiképzésüket, mert háború készülődik, maximum egy hetük van felkészülni. Most ebéd után vagyunk, képességüket is megtanulták használni, ezzel különböző trükköket csinálni. Közben volt egy kis vita a karakterek közt miután Sofía harcba keveredett Troy-jal, sikeresen kiütötte Rosa-t, és ezután még egy harcba volt benne egy másik edzővel. Most éppen szökni próbál, míg a többiek gyakorolnak. Miután Sofía visszatért összefogtak a karaktereim, hogy Troy-t kisminkeljék. Ebből lett egy kisebb harc, de az ikrek megtanultak összedolgozni. Utána mikor besötétedett a lányok elmentek egy kis csajos estet szervezni a piacon (shoppingolás szigeti módra), Troy pedig Rosa-nál aludt (nem félreérteni!). Most még hajnal van. Rosa is felébredt, és miután Troy segítségével rájött, hogy mi történt előző nap kitalálta, hogy akkor ő sminkeli ki a fiút. Kisebb "összecsapás" után sikerrel is járt. Cserébe Troy is kifestette a lányt. Utána a két edző lement egy kicsit edzeni, amikor hirtelen támadás történt. Legyőzték a Blazing Jaguar-t (tűzokádó jaguár), és most éppen reggelit készítenek, miközben bolondoznak. Aurora és Lilian pedig belevetették magukat a Sims világába miután megunták a gazdáik marhaságait hallgatni.
Reggel lett, minden kezdődött a szokásosan. Reggeli után edzeni indultak a karakterek. Lumen Tiara-nak panaszkodott, hogy rosszul van. Ezután többen is hasonló tüneteket produkáltak, mint a farkas, így egy kis csapat mérgezésre kezdett gyanakodni. Főleg miután Mary-nek eszébe jutott, hogy furcsa volt a víz. Így aztán indult a rohangálás. Olvan-tól megtudták, hogy Lilian magában is tud teleportálni, így megegyeztek, hogy Ana marad a szigeten Lilian pedig Mary-vel és Sofía-val elmegy ellenszert keresni. A porton (a kis sziget, ahonnan indultunk) kutakodtak, de ott nem igazán találtak semmit. Össze is vesztek egy kicsit, mivel Sofía lett volna az őr. Ez pedig nem tetszett neki, ő is segíteni akart, és ideges is volt már. Így aztán a szőkeség véletlenül felgyújtotta a cipőjét. Ezután elment egyet sétálni, körbenézett az apró szigeten, és egyszer csak egy pici ékszeres díszdoboz landolt a fején. Ebben egy üzenet volt. Kaptak másikat is. Kiderült, hogy a Hódítóknál árulók vannak. Velük megismerkedtek, megtudták, hogy az egészben az ellenség van. Még az is kiderült, hogy a Hódítóknál visszafelé mondják a neveket. Amy-vel is akadt egy kis incidens, így aztán Sosoe megmarta Nova-t, hogy Amy ne tudjon lelépni. Mary kristályszemét is megsértette valami a kutatás közben, így a valódi helye kezdett el vérezni. Őt ellátták. Aztán visszamentek a szigetre. Ekkor Sofía és Mary maradtak. Ana az eddigi bandával ment vízért. Persze ez is egy kis vitába fulladt, mert Ana nem tudta irányítani a vízzel teli hordókat. Amy meg mindig piszkálta a lányt, mert hogy egy víz képességű magában is megcsinálhatná a vízhordást. A vita eléggé elmérgesedett, így Amy burokba zárta Ana-t, aki erre a nála lévő hordókból feltöltötte, és ezután a víz alatt maradt. Erre Amy még egy kristályt is beleszúrt volna a szőkeségbe, amit Goy, az egyik áruló madara igyekezett megakadályozni. Végül a madár gazdája, Ekim ellökte Amy-t ezzel lezárva a dolgot. Persze Ana-t sem kell félteni, mivel még a vita előtt leöntötte a társait. Közben Nath is előkerült, Amy testvére. A társaság megismerte a családi történetüket. Ezután visszamentek a szigetre, akik mentek ellenszert keresni elkészültek. Ana és Sofía sokáig búcsúzkodtak végül a maradó szőkeség sok szerencsét kívánt a csapatnak. Még egy utolsó egyeztetés a porton, öltözködés, és indulás Arctica-ra. Anail várta a bandát, főleg beszélgettek, fáztak, és végül megérkeztek a táborba. Ebédeltek, és most indulnak tovább. Lilian azon mereng, hogy lehetne-e teleportálni.


Karakterlap
Név: (felőlem bármilyen lehet, de lehetőleg az országának megfelelő)
Kor: (A friss tagoknak 11, a többieknek változó. Lehetnek ott "szigetiek" is, de ők most nem fontosak)
Nem: (lány/fiú, fiú/lány)
Tulajdonságok: (pár mondatban a lényeget. Ha gondolod felsorolás is lehet.)
Történet: (szintén a lényeget. Ha nem az országának megfelelő a neve a karakterednek, akkor pár mondatban írd le, hogy mi az oka. Pl: költözés, őseik származása, vagy csak az, hogy kicsit különlegesebbet akartak a szülők. Hogyan talált rá ikerállatára)
Új neve: (amit a szigeten az őrzők adtak nekik)
Ország: (ahonnan idekerült, ha költözött (ami itt nagyon ritka), akkor a születési helyét is írd)
Mit vitt magával: (ezt részletezd, de csak felsorolva. Ha túl sok mindent akkor csak pl: elektronika... Az, hogy ez alatt pontosan mi mindent értünk az majd kiderül a szerep alatt)
Képessége: (ez majd főleg később lesz lényeg. Tűz, víz, jég, természet, szivárvány (ebben a többi négyből lesz egy képesség rész) )A képességek abban teljesednek ki, hogy mindenki azzal tud bánni ami a képessége, a szivárvány mind a néggyel, de az csak őrző lehet, vagy profi edző)
Fegyverzete: (most még nem kell. Az alapot megkapják a karakterek. Vehetnek is fegyverzetet, de a harcok során nyernek is.)
Kinézet: (pár mondat vagy kép)
Kapcsolata az ikerállatával: (pár mondat elég)

Testvérállat
Név: (mint az embernél)
Kor: (vagy egyidős a gazdájával, vagy pár évvel fiatalabb, de ne túl sokkal!)
Tulajdonságok: (felsorolás is elég)
Történet: (nem kell sok mondat. Három mondat bőven elég)
Nem: (hímnem/nőnem)
Fajta: (lehetőleg vadvilágban gondolkodjunk.)
Fegyverzete: (mint az embernél)
Kapcsolata a gazdájával: (pár mondatban, de annyi is megteszi, hogy "nagyon jó")
Kinézet: ( pár mondat vagy kép)

Az "edzők" tinik, de elég az emberi karakterlapot kitölteni. Nem kell külön karilapot kitalálni. Állataik nekik is vannak.

Szabályzat:
Nevelde szabályai
Nincs egyetlen, és leg!
Érezzétek jól magatokat!

( 153 megtekintés )

Szólj hozzá:

Karina2003107 2018. 07. 12. 3:27  
Nem kötekedtem, dsak megjegyeztem. Amúgy meg miért kell mindenbe beleszólni?! Senki sem kérte a véleményed! Majd ha esetleg a szerepesem leszel, akkor tehetsz megjegyzéseket! Addig semmi közöd hozzá, hogy mit miért és hogyan írunk egymásnak!
*csak

دُنْيا
 
2018. 07. 11. 15:57  
Karina, ha én is olyan kötekedő lennék, mint te, sírva mennél haza, úgy is, hogy otthon vagy :$

K. Ruby 2018. 07. 03. 23:38  
(Tudom...)

Karina2003107 2018. 07. 03. 22:15  
Lehet, bár már egyszer kiléptél

K. Ruby 2018. 07. 03. 21:38  
(Tényleg lehetne még jönni?...)

Karina2003107 2018. 07. 03. 19:27  
Akkor folytatjuk?

Wiskey
 
2018. 07. 03. 18:24  
Amy sosem rivalizált Mary- vel... csak Mary akart jobb lene. Nem tudom ez hogy jön ide, mert engem ez eddig is hidegen hagyott. Inkább folytassuk ott, ahol abbahagytuk.

Speedpaintwolf 2018. 07. 03. 18:12  
Jaaaaj, ne már. A véleményem szerint most már hagyjuk a Mary és Amy közti rivalizálást és menjünk tovább.

Karina2003107 2018. 07. 02. 16:41  
Már nekem is. Elindult a szünet, kell valami szórakozás éjszakára.
Amúgy le van írva

Wiskey
 
2018. 07. 02. 16:40  
Aw, már hiányzott. :3 Hol hagytuk abba?


 
  CicaNevelde  · Copyright © 2007-2018 · Minden jog fenntartva. · Használati feltételek & Jogi és adatvédelmi nyilatkozat